Publicitat
Notícies
Dimarts, 17 de setembre de 2013Arriba a les Borges una nova edició del programa Nereu contra el sedentarisme infantil
Se'n podran beneficiar una vintena de nens i nens juntament amb les seves respectives famílies
Una vintena d'infants d'entre 6 i 12 anys i les seves famílies podran participar per quart any consecutiu en el Programa Nereu a les Borges Blanques, una iniciativa que pretén fomentar l'exercici físic i l'alimentació saludable.
El projecte compta amb la col·laboració dels metges i les infermeres del CAP de les Borges, que són els qui juntament amb les escoles derivaran cap al programa als infants de Primària que necessitin combatre el sedentarisme.
Tots els participants comptaran amb el suport dels monitors del Consell Esportiu de les Garrigues que els guiaran a l'hora d'aconseguir combatre el sedentarisme a través de la pràctica de l'exercici físic durant una hora a la setmana.
D'altra banda, i donat que el programa té com a objectiu el treball en família, els pares i mares rebran al llarg del curs escolar quatre sessions d'assessorament sobre alimentació saludable i pràctica de l'esport, per tal que també ells es conscienciïn sobre la importància d'aquests hàbits i els facin arribar als seus fills.
El Programa Nereu està organitzat per l'Associació Nereu i finançat al 100% per la Diputació de Lleida.
L'Ajuntament de les Borges, a través de la regidoria de Salut, és l'encarregat d'implantar el programa, que es duu a terme per quart any consecutiu a la capital de les Garrigues i que compta amb activitats com excursions a la Ciutat Esportiva del FC Barcelona, sortides i colònies d'estiu obertes a la resta de la població.
Una sessió informativa que tindrà lloc el proper dijous a la Casa de la Cultura donarà a conèixer el Programa Nereu als usuaris d'enguany.